måndag 5 januari 2009

REKLAM! REKLAM!

Jullovet är över och det är då sannerligen på tiden. Nu är det dags att få lite saker gjorda, så den där kladdiga skammen över ledigheten kan tvättas bort. Jag rådde bot på sånt direkt i och med att jag skickade in en liten text till Tårtan, Bollen och Gräddnos över på Vända kappan efter vinden. Jag föreslår att du går in och läser inlägget, som är en vidareutveckling av lucka 7 i min julkalender. Sen ska du klicka dig vidare i grabbarnas arkiv också, för där finns mången kul att hämta. Och kul vill vi ju alla ha.

Nåväl, HÄR finns min gästblogg i vart fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fan vad härligt. Tokbra text du gav kappvinden.

Martin Janzon sa...

snygg beattext. men anledningen till att jag skriver är följande: Let the Beat Build är en grower, jag inser det nu. förmodligen på topp 5 från Tha Carter III, jag har väl aldrig sagt nåt annat?