söndag 18 maj 2008

Reklampaus

För en tid sedan lyckades jag tjata till mig att få gästblogga på Martin Janzons eminenta musikblogg Dunka Dunka. Trots min enträgenhet i ärendet tog det mig, bokstavligt talat, månader att komma till skott av anledningar mig oförklarliga men till slut lyckades jag klämma ur mig något vilket betyder att ni nu kan skymta mig på annan ort. Det är en jävligt lång text, med Ward-mått mätt, om musik och varför det är det är något att och spektaklet, det hittar ni här. När ni läst klart den texten ska ni spana igenom Martins arkiv, ty där finns både en och två grejor du som kännare av hög kvalitet bör ta del av. Se så, klicka dig dit NU.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fick ett inlägg i min blogg idag. En länk till ett band som har gjort en grej av att musiken ska vara helt gratis. Både som mp3 och wav.
Musiken är lite drömsk och verkligen skitbra! Gå in o lyssna:

www.myspace.com/magnacartacartel

/Mona

Martin Janzon sa...

whazzup? sommarlov?

Ward sa...

Ja. Jävla sommar, jävla den. Dessutom pissar mitt internet på mig. Bokstavligt. Men snart, snart...

Tårtan sa...

det är ju lite trögt att sitta framför skärmen när det är så fint väder ute.

Martin Janzon sa...

bokstaligt? låter som nåt slags perverst virtual reality-sex. vad vet jag om möjligheterna, tekniken går ju fort framåt säger dem.

Ward sa...

Hur det går till vet jag inte, då datorer inte är min kopp thé. När alla nördar satt hemma och pillade med sin LAN-anslutningar och whatnot var jag ute och fifflade. Varje dag fifflade jag, varje dag fifflar jag.